Vi er to sommerstudenter som har fått i oppdrag å modernisere brukergrensesnittet til NVDB Rapporter. I den forbindelse ønsker vi å samle brukerinnsikt fra de som bruker produktet. Hvis dette er noe du kan bidra til så kan dette skjemaet fylles ut så kontakter vi deg: https://forms.cloud.microsoft/e/mmqtb2P7fG

 

Har du andre innspill eller tilbakemeldinger så gjerne ta kontakt på mail